fotouppgift

13.05.2009 17:24

 

Sitter nu och myser med chips och läsk (lillördag) och vill dela med mig av lite skolarbete, men kul sådant.

Jag har fått i uppgift i bilden att fotografera 4 bilder. De ska gestalta glädje, ilska, rädsla och sorg. Det är svårare än man kan tro att fixa tydliga bilder. Här är i alla fall 3 av dem... jag har inte tagit sorg-bilden än. Uppdatering väntar. Du kanske har någon bra idé?

Här är det glädje som gäller. Årets första bad. Den första maj. Det ni!!! Jag doppade mig till och med två gånger. Som du förstår är inte jag fotograf utan brorsan.

Min kise Diesel är inte bara snäll och beskedlig. Här är ilskan den aktuella känslan.

Min andra älskling Aska är inte instängd, men nog ser hon rädd ut- rädsla.

© 2008 All rights reserved.

Skapa en hemsida gratisWebnode